Jordens slappaste vecka..

Jepp, det är vad detta kommer att bli! Har 1 lektion på hela veckan.. NkA på onsdag.. Ibland så ångrar jag att jag inte bara bet ihop och tragglade mig igenom gymnasiet, men hade väl fått plugga upp ämnen ändå! Ja ja, skitsamma, nu är det bara 4 månader kvar! :D Wihoo! Sen är detta över! Underbart! På fredag drar vi mot varmare breddgrader i 1 vecka, de ska bli hemskt skönt! Så kanske man kan få bli lite brun också! :) Kommer väl dessvärre få en massa fula vita fläckar i ansiktet, det fick jag ju iallafall av solariet.. Ett minus med att vara gravid! :) Pigmnetfläckar! Har haft en irriterande huvudvärk i 4 dagar nu, den gör inte jätte ont, den bara sitter där och är sjukligt irriterande! Känns som en spänningshuvudvärk.. Ja ja, det är väl sånt som hör till när man är ett preggo! Ytterliggare ett minus ;) Men men, det är bara 4 månader kvar nu, sen ska förhoppningsvis den lilla knubbisen vara ute :) Idag har jag märkt att min mage växt lite, skoj! Kanske var på tiden, är ju i vecka 22 nu! Haha! Men det är bara en liten liten bulle.. Röven däremot, det känns som att den blivit dubbelt så stor! Haha, de har den säkert inte, men det känns så :) Ja ja, nog om tjockis snack, jag blir bara deprimerad! Längtar efter min Tobias, och han kommer inte förens om 1.5 timmar! :( Nääääää, nu ska jag kolla Smallville,stålmannen friade just till Lana! Ha de spade!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0