Gott Nytt!

Ja jag får väl önska er ett Gott Nytt År! Hoppas att det nya året kommer bli kanon! För mig blir det en stor förändring vill jag lova, men jag ser fram emot det otroligt mycket! :) Kommer vakna utan bakrus den 1 januari, vilket jag inte kan minnas när jag gjorde sist :) Bara det är ju en bättre start på året en vad det varit innan! Kanoners! Det kommer bli ett bra år, det känner jag på mig :) Jag hoppas det iallafall!!

Idag har jag varit på Torp en sväng. Införskaffat mig en ny BH samt en brun-utan-sol. Testade en ny så det är lite spännande.. Färgen ska smyga sig på så vi får se hur slutresultatet blir! Än sålänge ser det bra ut! Jämt och fint! Som det ska vara :) Ikväll vet vi fortfarande inte vad vi ska göra... Segt, men de dyker nog upp något! Om inte, så åker jag och köper godis och avslutar året i soffan tillsammans med den jag älskar och lille Shivaz! Och såklart pyret i magen :) Va på systembolaget förut, det va inte igår! Tobias skulle ha sig en flaska rött, men jag sa att han skulle köpa champagne också! Ingen fejk utan en riktigt, så vi kostade på en fin flaska skumpa! Hoppas den smakar! Jag får la testa nästa år :) Haha.. Den är nog god tror jag, det borde den vara! :)

Nu spelar T Wii igen, jag är trött! Kanske ska ta mig en nap i soffan? Är ju inne i en trötterperiod.. Men vi fick städat idag iallafall. Inte så mycket att städa dock.. Dammsuga och skura golv. Gör man det ett par gånger i veckan så hinner det ju inte bli så smutsigt! Ja ja, nu orkar jag inte skriva! Ha ett trevligt nyår och hoppas det ny året för med sig bra saker! Gött nytt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år, hoppas slutet går bra nu =) Det går fort. Hälsa T och ta hand om er. Kramar Moni

2010-01-01 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0