Goden natten!!!

Ja nu knyter jag nog mig.. Är otroligt trött, slumrade till på soffan och vaknade av att min lilla älskling skulle ut en sista tur och rasta hunden. Egentlogen hade jag velat följa med men va så trött och frusen! Och nu sitter jag här i soffan och överväger ifall jag ska gå in och lägga mig i sängen eller om jag skall somna i soffan framför någon halvbra film? Jag frågar T nu vad han tycker... Han tyckte det kunde vara rätt gott att somna i soffan så de får bli så! :) Då ska jag genast rusa in i sovrummet och hämta kudde och täcke!!! Tjohoo, jag ska somna med ett skönt täcke och en BEKVÄM kudde jag inte får ont i nacken av :) Haha, nä nu ska jag sluta klaga. Min semester va helt OK! :) Det va ju sol jag va ute efter och det fick jag ju.. Jag skriver en rad eller 2 imorgon igen.. "Låt den rätte komma in" går på Canal+ nu för er som vill veta... Natti natti min mage har växt god natt 

Kommentarer
Postat av: DENIZE

VISST E DE MYSIGT GÅ Å VA NYFIKEN PÅ VEM SOM BOR INNE I DIN FINA MAGE??

2009-12-19 @ 11:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0