Go Anna Anka!

Haha, jag tycker faktiskt hon är så j*vla bra! Folk som klagar på hennes åsikter det är dom som tar åt sig! Haha! Fy sjutton va man kan skratta åt vad hon säger ibland, men jag gillar verkligen hennes råa ärlighet! Det är därför svenskar hatar henne, för att istället för att hålla käften så säger hon helt öppet vad hon tycker och skiter fullständigt i reaktionerna! Nepp, det är inget "mellan-mjölk Sverige" inte! I Sverige kan man inte säga "fan va snygg jag är" - utan att någon ska komentera det (och då naturligtvis bakom ryggen på en) och sedan le lite falskt.. Haha, nä jag tycker hon är bra! Jag tycker definitivt inte alltid som hon, utan det är hennes sätt jag gillar!! Mer öppenhet och mindre negativa reaktioner på allt Sverige! 

Imorgon ska jag fixa naglarna, härligt! Har fått lite ekonomiska problem som jag ska försöka lösa imorgon också.. Upptäckte idag att man inte får något studiestöd i Dec. månad och det ställer ju till det lite. Vet inte riktigt hur dom har tänkt där faktiskt? Jag har ju räkningar även i Dec. månad?? Ja ja, har aldrig varit särskilt orolig över ekonomi och blir inte så stressad nu heller.. Pengar har aldrig varit något problem och lär aldrig bli det heller ;) Haha, just kidding.. För så får man ju inte säga....... Nä, nu ska jag luta mig bakåt och kolla på Wallander, fast den börjar ju kl. 21! Men ha de så gott så höres vi imorgon!! Adjöken  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0