Fjärde och sista advent!

Ja herregud va december månad har gått fort!! Helt otroligt ju! Men det har säkert sin naturliga förklaring... Har ju spenderat 1 vecka i värmen, beror nog på det. Ja ja, vad ska man hitta på en dag som denna då? Jag va sugen på Liseberg men blev snabbt ner röstad av herrn i huset, typiskt! Inatt har vi båda drömt jobbiga drömmar om varandra! Så det första jag sa när jag vaknade var: "jag hatar dig" och han sa "jag hatar dig med".. Snabbt efter frågade vi båda -vad har du drömt? Hahahaha.. Men nu har den jobbiga känslan lagt sig. Ibland kan verkligen drömmar sätta fart på märkliga känslor! :) Nu sitter jag och kollar på Canal+ SF kanalen, kan va den bästa kanalen ever! Kalle Blomqvist är det nu,men den är snart slut.. Men det kommer en Kalle Blomqvist film till efter :) Haha nu ser jag att Sällskapsresan kommer klockan 14, fan va bra!! :) Ni ser, bara bra filmer på den här kanalen! Me like!! Speciellt nu när man har jullov, då är TVn ett bra tidsfördriv!! Ja ja, nu har jag uppdaterat lite.. Ska ringa och kolla hur min lilla lillebrormår, han blev jätte sjuk igår... Töt! Ha de spade och njut av vårat UNDERBARA väder, skulle inte byta ut det för något!!!!Tacj gode gud att jag reste iväg INNAN det kom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0