Drar snart då....

Jepp, då drar jag till Afrikat om ett par timmar då! Så det kommer bli galet dålig uppdatering här, bara så att ni vet! Om en vecka är jag dock tillbaka och skriver :) Har ju sååååå många besökare så de lär vi bli kris!  ;) Haha.. Nä, ni ska nog klara er! Håller på att packa.. I vanlig ordning gör jag det i sista sekunden.. Men men, är ju bara borta 1 vecka så det är ju inte så farligt mycke man behöver packa ner! Hmm, har hunnit vätta, städa hela lgh. grundligt, städa och tvätta bilen, varit på middag, hälsat på pappa och gått promenad med hunden idag också! Och handlat lite nya kläder..... usch, behöver smäll på fingrarna tror jag! Är alldeles för duktig på att göra av med pengar! :( Ja ja, jag är kvinna jag behöver unna mig nya saker annars blir jag gnällig! Hahaha :) Annat blir det när bebis kommer, då lär man ju aldrig köpa något till sig själv, hundra gånger rologare att handla till honom/henne :) Ja ja, önska mig nu en trevlig semester med mycke sol, bad och god mat! Samt att jag ska slippa få magsjuka! Då blir jag glad :) Nu ska jag föreslå för T att vi ska ta med oss datorn till sängen och kolla paradise hotel innan vi somnar!! Ha de gott höres om 1 vecka!!!! Yjohoooo

Kommentarer
Postat av: Therese

Trevlig semester! Passa på att njut,sista semestern på några år då ni kan ligga och sola, läsa och slumra lite när ni vill... I slutet av nästa år när jag fyller 30 kommer ni att få jaga henne el honom när bebis kryper omkring i sanden och vill stoppa hela munnen full....

Puss på er!

2009-12-11 @ 22:29:56
URL: http://theresethorin.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0