Borta bra men hemma bäst!

Ja det stämmer verkligen! Gud va härligt det var att komma hem igen :) Har precis landat i soffan hemma och kan pusta ut för en stund! Sen blir det till att packa upp väskan och fixa med tvätt.. Men har inte tvätt tid förens på måndag så det är ingen jätte sterss. Gott att alla "vinterkläder" är rena iallafall :) Tvättade ju precis innan vi for så det är bara massa tunna kläder som skall tvättas och läggas in i garderoben igen! Ja ja, tråkigt att läsa om min tvätt antar jag när det finns en massa att berätta om min semester? :) Den har varit jätte trevlig, dock blev vi alla väldigt besvikna påmaten! Ett STORT - vill jag lova! Bläää! Så dom 3 sista dagarna åt jag ris med sås och bröd! Hmm, roligt? Nepp! Så idag stannade vi på donken och blev för första gången på en hel vecka riktigt mätta! Haha.. Komiskt! Bott på ett enormt resort med All Inclusive och inte varit riktigtmätt på 1 vecka....... Ja så god var den maten! ;) Vädret däremot var bättre än väntat, mycket bättre!! Runt 30 grader varje dag så jag har fått mig en hyfsad bränna! Dock verkar mitt pigment ha försämrats betydligt.. :( Kanske beror på graviditeten, hoppas det :) Fick en fin bränna efter första 4 dagar!!! Katastrof! Haha :) Nu snackar vi I-landsproblem! ;) Va iallafall sjukt roligt att landa och upptäcka att det var alldeles vitt och fint hemma i Sverige! Älskart! Hahahahaha, och vet ni, när vi skulle åka hem startar inte biljäveln!!!!! FY FAN va jag frös, hade ju inte någon jacka med mig!! Så först efter ca. 30 minuter fick vi igång den med hjälp av startkablar... Ja ja, hem kom vi iallafall! Hade gärna lagt upp lite bilder, men har lånat ut makapären man för över bilderna med.. Typiskt! Kan ju tala om att det bor en liten vilde i min mage också, gudars va han sparkar och har sig HELA tiden!!! :) T tror att ungen kommer ha damp! ;) Jag tror bara att han är otålig och vill växa klart! Lika otålig som sin mor! :) Och nu är jag där igen, HAN, varför säger man HAN hela tiden? Ja ja, vi får helt enkelt se om det är en liten ****** eller en liten **** där inne! Namnen avslöjar jag icke! :) Bara för mina nära och kära!! Och får inte glömma, hoppas att Therese, Ros-Marie och lillpysen Milo har en kanon semester på Lanzarote!! Vi tänker en massa på er här hemma!!! Nu får det vara färdig skrivet! Jag har fått en bajssjuka också om ni ville veta :) Over and out!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, precis som för oss då. Vi satt de 2 första dagarna o var jättestressade för att vi inte fått någon bränna, så det måste vara så nere i afrikat ;)

Jag åt med bara ris och bröd de sista dagarna, jättetrist faktiskt.

2009-12-18 @ 14:52:41
URL: http://annaellaonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0