Bäst ever på att uppdatera!

Haha, en kanske skulle bli storbloggare.. Tycker jag är grym på att uppdatera! :) Ska iallafall ut på "gran-jakt" nu, det ska bli spännande! :) Men T´s mamma sa att dom hade granar på sin mark så vi ska ta oss en tur och kolla om dom har någon fin gran där först! Om inte så har ju jag gått och spanat gran sen i September så jag har allt mina utvalda platser....... Haha, tjuv som man är! ;) Men vi måste köpa julgransglitter också, sånt sparar man ju inte från år till år.. Men allt annat har vi! Vi är inga "första-granen-folk" inte! :) T lagade mat precis, kunde inte mä och säga att jag va mätt så jag försökte pressa i mig maten, de gick en stund. Men efter 3-4 tuggor fick jag inte ner mer.. Då trodde han att jag tyckte det var äckligt så jag fick erkänna att jag va mätt för att jag hade ätit hamburgare.. Haha.. Då tyckte han synd om mig istället! :) Min lilla älskling.. Ueehh tycker det börjar bli tråkigt utan bilder här i bloggen faktiskt, men har inte fått för mig att hämta den där grejen än.. Jösses va dålig jag är ibland! Men men, jag SKA fixa det nu så jag kan ladda upp bilder..Kameran börjar dessutom bli lite för full med bilder.. Då blir de jobbigt att sortera bilderna tycker jag. Jag vill ha ordning och reda! Jag går faktiskt helt ärligt och grämer mig över bilderna på kameran och sorterar upp bilderna i mappar inne i huvudet! Haha.. Lite CP är jag allt. Även den bäste är lite konstig! - Jag erkänner! ;) Nää, nu slutar jag -igen- hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0