Parapapapapa

Självklart ska du sitta med i Juryn Anna! :) Tror den här tävlingen kommer att bli storslagen alltså! Ja, herregud, de kan ni ge er på! De finns ju såååå många som vill bli min nya BFF :) Hahahaha.. Har redan fått typ, 100 brev, på posten alltså, de är därför de inte syns i kommentarerna.. *Host*........ Bla. fick jag förfrågan va Demi Moore, Jennifer Aniston, Orlando Bloom (han ville dock något mer än att bli vän) och så Lindsay Lohan (hon är såå trött på Hollywood folk, enligt henne alltså) Så jag tror att de kommer bli riktigt svårt att välja.. Naturligtvis så kommer jag ju att gå igenom breven grundligt så jag verkligen väljer ut rätt person för mig! :) HAHAHAHAHAHAHAHA! Mjaou.. Jag är så cute.. Baah.. Nä men allvarligt nu, jag vill ju hitta rätt persona.. Nu ska jag kolla på film, lite sweet sådära.. Vill du bli min nya BFF också?



XOXO Frida, the one and only Barbie................ -host-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0