KÖTT JAG VILL HA KÖTT!!!!

Åh fy sjutton va jag längtar tills min mage har blivit stabil!!!! Idag mår jag inte så jätteilla, men magen är fortfarande ur balans.. Segt!! Längtar tills jag mår helt bra, då ska jag avnjuta en STOR KÖTTBIT SAMT POTATISGRATÄNG, SÅS OCH SPARRIS!!!! ÅHHH va gott de ska bli!!!! Haha, låter jag hungirg kanske? :) De är jag!! Lever ju på fil för tillfället.. Nån rostad macka med smör på slinker ner.. Men igår åt jag pommes utan att spy upp dom! Wihoo framsteg!!!! :) Så snart kanske jag kan börja äta riktig mat igen.. Hmm, ja min aptit är de ju egentligen inget större fel på! :) Haha..


De som jag tycker nog ska bli de jobbigaste idag, de är: KÖRA BÅTEN IFRÅN SJÖBODEN (Hovenäset) TILL MIN PAPPA (Munkeby) !! Jag kan ju meddela att jag INTE kommer sitta i den båten! :) Jag ställer nog upp som förare (i bilen) stället! :) Nää, havet lockar inte direkt min mage idag.. Ja ja.. Vad kan jag mer berätta??? Jag har även gått och tänkt på Morten´s lammburgare dom 2 senaste dagarna.. ÅH VA GO DEN ÄR! :) Jag är så hungrig alltså, men jag vågar inte äta för mycke, hatar verkligen att spy!!!! :( Men snart, då kan jag äta vad jag vill! Moahahaha..... :) Tur att jag ska börja träna! ;)


Nä, nu ska jag sluta med de här.. Orkar inte skriva mer.. Blir bara en massa ommat och spy ändå! Hahaha.. Ha en trevlig Lördagkväll! (och dag naturligtvis) För de ska jag försöka ha!! Kolla in 4:an nu, Sejad ska skrapa trisslott! Supertrissen!! Mycke spännande! Jag kommer nog gråta som vanligt, iom. att han har fått sparken ifrån sitt jobb och detta räddar deras familj! HAha, jag är för känslig! ;) Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska vi leka någon dag?

2009-08-22 @ 14:10:00
URL: http://annaellanora.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej frida, din blogg är jätte spännande, kan du inte skriva lite mer om dig vad som händer i din vardag? familj osv!?

2009-08-24 @ 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0