Illamående och feber...

Ja fy fan.. De är så mina dgar ser ut just nu.. Har ätit pommes precis.. Första fasta födan jag fått i mig på 3 dagar utan att spy upp! (Håller tummarna för att dom ska stanna där dom är nu) Haha.. För att spy är de värsta jag vet! USCH BLÄ SKIT ÄCKLIGT FRUKTANSVÄRT ÅNGEST JA FY ALLT! Så mycke hatar jag de.. 1 gång spydde jag i 14 timmar, de va nog något bland de värsta jag varit med om! Blev koffeinförgiftad.. Aldrig koffein tabletter igen! De lovar jag! :)

Tack för kommentarer från mitt förra inlägg. Så att vi nu reder ut de här, de jag skrev riktade sig inte mot någon specifik person. De va mina egna tankar kring vänskap och att jag öppnat ögonen och ser saker och ting på ett nytt sätt. Saker jag inte tidigare funderade så mycke på kanske? Men ju mer man är ensam desto mer funderar man, så är de bara. Och jag är nog lite utav en ensamvarg kanske? ;) Haha.. Så förguds skull, ta inte åt er om ni inte känner att ni bör göra de. De riktade sig ju som sagt inte på EN person. De va bara tankar! :) Usch, saker bara trasslar till sig när man skriver om sånt här! :)

Nu ska jag njuta av min Fredgaskväll.. Stänga av hjärna och hoppas på att jag inte spyr! Tänk på mig, tyck synd om mig, för jag hatar att spy! :)

Kommentarer
Postat av: Joel

DU ÄR DÅLIG!

2009-09-21 @ 14:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0