Vilket väder vi har!!



Jag och Hanna tog oss en 3 timmars promenad med Shivaz! Och massa sol :)



Påväg ut mot Rödön! Här tog Shiaz sig ett dopp vid Landbadet ungefär..



Hann knappt släppa honom lös på Rödön innan han dök i plurret! :)



Sötis Hanna studerar Shivaz när han gräver ett stort hål i sanden.. De va roligt :)



Racer vovven med en pinne i munnen.. För ovanlighetens skull :)


ja som sagt, tog oss en promenad och "utestund" på 3 timmar imorse.. De va jätte mysigt och skönt! Shivas stenslockna när vi kom in och vi satte oss och åt godis :) Haha.. För övrigt har de varit en trevlig dag.. En ung kille ringde på dörren förut som frågade efter Tobias, trodde de va en kompis till honom så jag bjöd in honom.. Men de va en försäljare fast han va så trevlig att vi satt och pratade i ca. 30 minuter :) Haha.. hade ju ändå tråkigt, så varför inte? Visade sig även att vi hade gemensamma vänner, de va ju ett sammanträffande! Ett roligt sådant.. Men han fick inte sålt någon bok till mig dock.. Den kosatde 900 kr så de va rätt uteslutet..... Till middag blev de klyftpotatis och baconlindade fetaoststoppade biffar :) De va ruggigt gott!!!! :) Annars händer de väl inte så mycke för tillfället.. Sitter och funderar på hur dumma i huvudet vissa m'nniskor är och att jag är glad att jag inte är i deras/hennes/honoms skor! Stackare!! Vissa har inte ens själva fattat hur totalt hjärndöda och onda dom är! Men men, inte synd om mig utan om dom! Nu ska jag dricka vatten! Tjing tjong

Kommentarer
Postat av: Lina

Vem är konstig? Vilka?! Jag vill ha uppdaterings mail på FB SNARAST!!!!! Du får inte glömma att vidarebefodra allt skvaller till mig :)

2009-04-16 @ 18:55:44
URL: http://elinia.blogg.se/
Postat av: malin

tack =)Jaa, vid 20-års ålder o bor man i uddevalla, bör man ha blivit van vid detta laget. men vad gör det om 100 år? =)

Hoppas allt är bra med dig, och av bilderna att tyda så tycker jag att du ser ut att må väldigt bra !!

Kramar

2009-04-16 @ 22:56:11
URL: http://siljeholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va go du är! :) Man får helt enkelt bara skita i alla puckon runt omkring... :) Och njuta av de livet redan gett oss! För mer lär de väl komma :)

2009-04-17 @ 11:13:21
URL: http://heligafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0