Vilken skit Tv-kväll!

Vilka ruttna program det går ikväll! Jag blev så besviken när jag såg att kanal 5 inte sänder Desperate Housewifes utan Ishockey istället!? Fy FAN säger jag bara! Jag hatar hockey verkligen, de är tom. 100 gånger tråkigare än fotboll! Och de är just vad TV 6 sänder ikväll, fotboll!? Sport Sport Sport.. BLÄ! Imorgon ska jag kolla på fotboll.. INTE idag! 1 dag i veckan räcker! PUNKT SLUT! :) Men men, nu går iallafall "Halv åtta hos mig" de är bra de! Världens mysigaste program! :)

Idag har jag klippt mig.............. Ingen större förändring förutom att det blev kortare....... ÅH jag vill ha långt hår NU!!!!! Jag hatar den här jävla pisslängden jag har nu! Världens tråkigaste hår har jag! USCH va arg jag är för att de är så fult och kort och tråkigt! BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!! Men vad sjutton ska man göra? De är bara att vänta och vänta och vänta och VÄNTA! Får helt enkelt göra de bästa av situationen.. Har iallafall köpt mig en toning så jag kan tona min (enorma) utväxt... Haha! Så nu kan jag ha utsläppt hår utan att hälften är brunt och hälften är svart! :D Haha.. Där är en grej till man får vänta på.. Att min naturliga hårfärg ska växa ut.. Känns som att de sliter nåt fruktansvärt på håret när man ska avfärga de.. Speciellt när det är svart! Men men.. Vi får se... Jag ramlade förut i berget.. Hmm, mindre roligt! Jag halkade i en sluttning på leran och fick lera på min nytvättade tröja...... Jag blev (för ovanlighetens skull) as SUR och kastade kopplet dit pepparn växer! Så Bias fick så snällt hämta de och efteråt lunkade han ca. 3 meter bakom mig i sisådär en 5 minuter så jag fick lugna ner mig :) HAHA! Nu kan man skratta såhär i efterhand men jag va j*vligt sur då! :) Ni som känner mig kan nog se detta främför er och skratta! Haha.. :) Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0