Varmt ute?

I Lördags vart de minsann varmt ute! Mätte upp till 17 grader!!!! Nu jädrar kommer våren, med stormsteg! :D Igår var det fint väder också, men de blåste kallt.. Och idag är de fint igen, de ser även ut att vara vindstilla ute! Me like! Har precis ätit gröt och bokat klipptid! Pratade om hur man skulle gå till väga med mitt svarta hår som jag håller på att låta växa ut.. Om man kunde få bort de med hjälp av färgning.. Och de skulle ta tid sa hon, ett par återbesök.. Men jag kände att de dels skulle kosta en massa pengar och dels skulle de slit på mitt hår.. Så de tror jag att jag hoppar över.. De får växa ut av sig själv, så tonar jag de under tiden när det behövs! Så får de bli, om jag inte vinner en nedrans massa pengar förstås! :)

Helgen har varit kanon! I Lördags va vi på musikalen Hair tillsammans med Bias familj. Och efteråt gick vi till Butler´s och tog ett glas.. Fast inte jag och Bias!! :) Han tog en kaffe och jag tog en cola.. Inte de bästa alternativet, men va tusan, så fick de bli! Hair va jätte bra! Jag älskar ju vissa låtar som är med i den så jag satt och log som en tok och sjöng med! Haha! De va roligt! Och innan vi gick dit så grillade vi uppe hos Bias syster, de va sjukt gott!!!!! :)

I Fredags så fick jag förmig att jag skullemåla om i köket! Det blev svart och vitt! En svart fondvägg och övriga väggar blev vita, resultatet blev über bra! Sen fick jag en snilleblixt och beordrade Bias att köpa med sig svarta "självhäftande" lappar som man kan sätta på kökskakel.. Dom klippte jag sedan i små fyrkanter och började klistra upp.. 9 stycken på varje platta.. Gaahh de tog tid! Men blev riktigt nice! :) Senare på kvällen så lagade vi oxe och åt en god kantarellstuvning och en fetaostsallad till den.. MYCKET gott! :)

Och igår, Söndag, så åkte vi til torp och köpte nya gardiner till köket, det blev tunna vita fladdrande gardiner.. Lite mönstrade, skit snygga! Efteråt åkte vi till blomsterlandet (mitt absoluta favoritställe) och köpte blommr till fönstret.. Resultatet blev även där kanon! När vi kom hem stod storstädning och tvättning på tur.. Och när allt va klart så va de kvällen och då blev det tacokväll med Bias, Hellberg, Brandt och Arash! En kanon helg! Nu ska jag ut på promenad med Shivaz! Hej svej

Kommentarer
Postat av: Moni

Får man komma upp och beskåda ditt verk??! :D

2009-04-06 @ 18:48:15
URL: http://coelhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0