Vanligt tråkigt inlägg...

Visst blir de så mycke tråkigare att läsa en blogg utan bilder? De tycker iallafall jag! Har tänkt ladda upp lite bilder ifrån helgen, men de får bli imorgon istället....... Sorry! :) Just nu sitter jag i soffan och kollar Ugly Betty, fast de är reklam nu (SOM JAG HATAR, JAG BRYR MIG INTE OM VAD SOM SÄLJS ELLER OM DE ÄR NÅGRA TÄVLINGAR ELLER IFALL DE ÄR EXTRAPRIS PÅ TVÄTTMEDEL ELLER DYLIKT) :) Haha, ja jag gillar inte reklam särskilt mycke......... Men men, som sagt, Ugly Betty är vad som står på schemat just nu.. Va ute med SHivaz förut, vilken härlig kväll alltså!! De va alldeles stilla ute och de kändes som en riktigt sommarkväll fast lite kallare.. Luften va alldeles frisk efter regnet.. De va helt ljuvligt!! :) Hoppas på mer sådana kvällar framöver!! Idag åt vi räkor, baguetter och aioli.. De va mycket gott! Till de drack vi äpple cider.. Hade riktigt mysigt! Men Tobias stenslocknade vid 6 snåret så jag väckte honom vid 8 igen när jag kom in med Shivaz........ Haha.. Ja ja, imorgon lovar jag bilder!! De är ett löfte!! Tjing Tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0