Uppe med tuppen!

Idag vaknade jag klockan 7 av att de ringde på dörren av bara 17:on!! "JA JA JA JA JA jag kommer för f*n"............ Efter mina sura tilltalande till den som ringde på dörren (för mig själv) så öppnar jag och upptäcker att de är killen som ska byta mina köksluckor......... Oopps.. Det som kommer ur min mun härnäst är ungefär "VA kommer ni såhär tidigt?" BIG Oooppss igen, för jag har inte plockat ur lådorna... Han ser sådär måttligt glad ut när han upptäcker att jag yrvaken börjar snurra med lådorna.. Kan tänka mig att han tänkte något i stil med "Åh nej inte en sån till"........... Haha, ja men de va en trevlig överraskning iallafall, luckorna blev skit snygga! :)

Nästa trevliga överraskning var att cirka kvart över 7 när jag lagt mig till rätta i soffan, så får jag sms av sötis Moni! Hon undrade om jag och Shivaz ville hänga med till Skeppsviken och leka! :D Och de ville vi naturligtvis!!! Oj vad mysigt vi hade!! Där satt vi på gräset och bara pratade! Moni, du är en riktig goding! Jag längtar tills erat lilla under pluppar ut!!!!!!! :) Och vi satt där i hela 2 TIMMAR!? Tiden gick så sjukt snabbt!!! Men de gör den ju när man har trevligt! De va verkligen mysigt! Alldeles vindstilla var det! Känder nästan som en sån därmulen sommardag typ.. fast inte lika varmt! :) De va iallafall den trevligaste morgonen jag haft på mycke länge! tack för de snutt, du är en klippa! :)

Nu ska jag tona mitt hår så de blir lika färg överallt :) Håller ju som sagt på att spara ut min naturliga hårfärg.. Men men, de har jag tjötat nog om!! Ha en bra dag! Och Lina, hoppas du får de super roligt i London!! :)

Kommentarer
Postat av: Moni

Goding Goding Gooooding :) :)

Du är guld!! <3 Tack för i morsen, frukost nästa gång kanske ;) hihi!

2009-04-08 @ 18:25:55
URL: http://coelhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0