Slakta lamm!

Nu är vi på jakt efter nyslaktat lamm som vi vill grilla imorgon! :) Så vi googlar som aldrig förr! Haha... Dock verkar det som att lammsäsongen är under hösten... :( Men men, vi har hittat ett par gårdar som är intressanta.. :) Köttlådor och grejor! Haha, 20 kg kött! GRILLTAJM! :D Eller vad säger ni gott folk? Jojojojojo!!! Det är jag, Hellberg och Bias som sitter och planerar vår lamm grillsäsong! Det blir grejer de! Grill Grill Grill! Smaklökarna satte ju igång efter gårdagens grillning av hamburgers! Gotteligottgott! Ja janu ska de slaktas! Kött är livet! Men ekologiskt ska det vara, därav valet att köpa ifrån gårdar! Hej på er! Föresten, maten idag har gått hyfsat bra.. Har ätit macka och makaroner.............. Men annars fortfarande nyttig! Oh yeah! Nu jäklar händer de grejer! Min mamma läser min blogg, hon ska med oss till Malaysia.. Kanske.. Fast hon vill till Jamaica.. Hej mamma! Hej då mamma och alla andra!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är glad för att vi kan vara vänner även fast jag är blond:) FRIDA!!!!! Makaroner och mackor är BIG no no!!!! Jag kan hetsa dig med att säga att jag är sååååå duktig:) Haha!! Saknar dig! Puss

2009-04-03 @ 20:20:51
URL: http://elinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0