Sjukt dålig uppdatering!!

Ja de är bäl vad man kan kallamitt bloggande.. Fortsätter jag såhär lär jag aldrig tjäna några pengar på det här :) HAhaha.. Men så kommer de nog inte bli ändå.. Skriver väl inte direkt super roliga saker kanske.. Igår solade jag solarium för första gången sen nyår.. Haha, vet inte varför men de blev så.. 10 minuter fick räcka.. Det var för övrigt sjukt tråkigt att ligga där!! Som de ser ut nu så ska vi nog åka till Indien över jul/nyår istället för Malaysia.. 1 månad där kan sitta riktigt fint!! :) Så de ända jag behöver nu är 6500 kr så jag kan boka resan! Haha, men erkänn, sjukt billigt??? JODÅ! Och så siktar vi nog på en liten 1-veckas semester nu innan sommaren.. Hade varit galet skönt! Att få sola sin bleka kropp och känna sig fräsh igen! :) För de gör jag nämligen, känner mig otroligt fräsh när jag är brun! Men men, de är väl kanske inte så roligt att veta.. Nu sitter jag i morgonrock och kollar på Ugly Betty.. Sjukt seg idag faktiskt!! Men ska ta och köra ut till pappa om en liten stund.. Ska hämta lite grejer....... :) Och något jag MÅSTE göra idag är att deklarera!! Har jag helt glömt bort! Brukar alltid göra de direkt jag får deklarationen så jag har de gjort..Men icke! Detta året har de blivit totalt bortglömt... Så nu får jag göra de illa kvickt! :) Jaja, nu har jag uppdaterat lite.. Bilder ifrån helgen kommer ploppa upp senare eller imorgon!! Lovar...................... Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0