Och så va de avklarat!

ÄNTLIGEN!!!!!!! Idag fick jag mitt körkort, "Ja Frida Jakobsson, de där gick ju bra, du är GODKÄND" !! Wohoo!! Fan vilken lättnad!! Och jag har varit ute och kört i princip hela dagen :) Haha, fast jag skulle ju till alla ställen.. Förutom en gång så tog jag ett extra varv så jag kom ut på motorvägen över bron och där gasade jag upp till 150 km/h, men då skrattade jag så mycke att jag fick sakta ner! HAHA! :) Vilken rolig människa jag är ;) Känns iallafall oerhört skönt att ha fått de avklarat nu! En tyngd har lättat ifrån mina axlar! Nä, nu ska jag kolla på TV, men först ska jag nog ta ur mina linser.. Jag är trött!!!! Skriver mer imorgon och då kommer även bilder ifrån helgens bravader och utflykter! Jag va ju faktiskt i Norge en sväng igår :) Trevligt, jag gillar Norge! Akkurat!

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS!!!!!!! Vad underbart! Jag minns känslan :) PUSS!!! När jag kommer hem nästa gång är det DU som gasar till bolaget en kvart innan det stänger! :) haha

2009-04-21 @ 07:56:25
URL: http://elinia.blogg.se/
Postat av: eva

GRATTIS IGEN!

Bra att ni har bil för nu blir det åka av.

2009-04-21 @ 09:19:13
Postat av: lisa

Grattis Frida!! hoppas alllt är bra annars! kram lisa

2009-04-21 @ 11:37:33
URL: http://lisaell.blogg.se/
Postat av: alexandra

grattis till körkortet!! :D

2009-04-21 @ 21:46:44
Postat av: Frida

tack så mycke!! :) Härligt att ha de vaklarat! :)

2009-04-22 @ 11:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0