Nattlig tur till Strömstad!

Japp, inatt åkte jag till Strömstad med Therese (Tobias syster).. Hon har precis opererat sina bröst för de hade blivit något slag av "ärrbildning" (eller något sånt) Så hon skulle ta bort de.. Men 1 timme efter att hon kommit hem så började de pulsera i bröstet så vi fick åka upp till Strömstad vid 11-12 snåret igår kväll för att tömma de på blod.. Ja de kanske låter lite läskigt.. Och det var de nog med! :) Jag fick sitta i väntrummet.. Men nu ska de nog vara ordnat! Va hemma vid 02.00 igen.. Super trött! Så idag är jag lite seg.. Även om jag lägger mig sent så vaknar jag alltid runt 09.00 snåret.. Kan inte sova längre än så tror jag! Haha.. Men men.. Det va ju en udda liten utflykt vi gjorde! ;)

Idag hade jag tänkt att jag skulle gå ner och sola lite, men är helt lam i kroppen.. Jobbigt!! Åker till Norge på Fredag för jag ska jobba på Lördag.. Också segt! Jag har ingen lust alls att knö ihop mig med en massa folk i 2 nätter.. Hade hoppats på att de räckt att vi åkte upp på Lördag morgon! Men icke tydligen!? Har fortfarande inte riktigt förstått varför vi ska åka upp på Fredag.. Man brukar ju inte äta middag på morgonen väl?! (Ska extraknäcka på en restaurang).. Hade jag haft ett bra ställe att sova på, ensam, hade jag struntat i om de va 2 nätter.. Men som sagt, jag AVSKYR att knö med människor jag inte känner.. Även med folk jag känner om de blir för tätt inpå! Och det är precis vad som komma skall.. BLÄ! Jaja, nu ska jag överväga en sista gång om jag ska pallra mig till solariumet.. Höres! Adios


                                        

                                            Saknar mitt långa långa hår!! En gammal bild ifrån nyår 06/07 kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0