Måste man vara blond och dum?

Alltså, måste man vara blond och dum i huvudet för att tjäna pengar på att blogga?? Har nämligen börjat läsa 3 olika bloggar som jag upptäckte på startsidan.. "Dessie", "Paow" och "Kissie"... Allihopa är blonda och totalt hjärndöda... Men man kan inte sluta läsa!? Varje gång jag klickar in och läser så står de något hjärndött!? Men man kan ändå inte låta bli at läsa, för det är så sjukt roande! Den ene är dummare än den andre! Men men, dom får mig ju att skratta och känna mig aningen smartare iallafall! :) För övrigt har jag spenderat min dag hittills uppe hos Therese.. Myspys! Och nu är jag hemma hos min goaste Tobias! Hade förväntat mig Thai idag men Bias hade ändrat sig tydligen.... Lite besviken blev jag! :) Men de får väl bli en annan dag.. Imorgon är det Valborgsmässoafton.. Funderar på om jag ska ta mig till Lund och kolla på studenterna som sjunger!? Haha.. Hade varit lite roligt iallafall.. Nepp, nu ska jag se vad Tobias är sugen på för mat, själv är jag fortfarande mätt... Åt vid 2 tiden så egentligen borde jag väl vara hungrig men icke sa nicke! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0