Lite uppdatering ifrån helgen..



Puss kalas i soffan på Fredagskvällen.. Tog ett par eftermiddagsöl och blev pömsiga :)



Hellberg, en trevlig prick, här på Butler´s i Lördags..



Ida va på besök i Fredags (sorry oordningen, fre, lör, sön) Här satt vi i köket sedan förflyttade vi oss till balkongen :)



URSNYGG bild ifrån Butler´s i Lördags! Haha Stekare ifrån Lidingööö :)



Barndt och Wikström va också med på Butler´s, också trevliga filurer!



I Söndags tog vi oss en tur till Norge för att kolla in stället där bror min ska jobba.. Nice!



Riktigt härlig utsikt över golfbanan ifrån baren! Bara uteserveringen har 80 bord :) jojo!



Ja de va ju iallafall lite bilder ifrån helgen.. Idag är det Tisdag, en grå dag är det! Men till helgen ska de ju bli 20 grader eller mer! Me like!! A LOT! :) Då kanske man kanlägga sig och sola kroppen lite, slippa se ut som ett dassigt spöke som drar omkring! Haha.. Inte solat soalrium eller nåt sen nyår! Vad säger ni om de?? :D Haha, de kunde man inte tro för 1 år sen inte!! :) Men men, någon gång så får man ju börja tänka på hyn! Vill ju inte se ut som ett russin när jag är 30 direkt! Nej nej!! Dessutom så är jag livrädd för att att va hudcancer..... Fick ju för mig de i vintras efter jag vart ute och rest så mycke och spenderat de senaste halvåret i sol!! Haha.. Typiskt mig :) Men men, nu ska jag dsucha... Skriver kanske mer sen!! Om inte, hörs!


Årets citat: Även fast det är moln på himmlen, så skiner solen där bakom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0