Klockan är 12.00 och här är ekot

Japp klockan är nu 12.00 och jag har som vanligt segat i soffan.. Vart ute med Shivaz och gått och lekt har jag ju faktiskt gjort också.. Men gjort mig iordning för dagen har jag defenitivt inte gjort ännu! Haha.. Usch va jag segar på dagarna med det.. Nu är klockan redan 12 och jag sitter i mjukisar och surfar.. Ska åka upp till Therese vid 2 halv 3 och så ska vi hämta Milo ifrån dagis och dra upp till Bjursjön så Shivaz får bada lite! :) Och leka i skogen! Det tycker Milo är roligt också! Världens sötaste unge!! :D Men just nu är han i sitt esse verkligen!! :) 2,5 år och en riktig busunge!! Och efter de så åker jag och hämtar min käraste när han slutat jobba och sen åker vi tillbaka hem till Therese och där bjuds de på min favoriträtt Lasagnette!!!!!! :) Finner inga ord för att beskriva hur gott jag tycker det är!!! Kan nog äta hur mycke som helst av det!! Och varje gång blir jag lika illamående! :) Satt och ögnade igenom lite gamla bilder förut, och damn va brun jag va! Men jag solade nåt fruktansvärt förr! Och de gör jag ju inte längre så det har ju sin naturliga förklaring! Men men, nu har jag uppdaterat lite så nu är det dags för att hoppa in i el dusch! Bror ringde förut och frågade om vi skulle ses.. Får se hur mycke tid de finns över när jag är klar!! Är ju inte världens snabbaste person kanske.... :) Adjöken



Såhär brun vill jag vara igen! Här på Rhodos -06 tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0