Dålig uppdatering.......

har varit riktigt kass uppdatering här på sistone.. Sorry! :) Nu är det iallafall Måndag och Påskhelgen är över! Bröt nykterhetslöftet och drack öl i Fredags och vin i Lördags :) Hihi... Men annars har de ju funkat hyfsat bra! har fortfarande inte ätit något godis konstigt nog.. Kanske 1 eller 2... Så jag tänkte förut, att nu va de dags! För imorgon är de ju sundhet som gäller igen, så jag åt en munk förut! De va inte ens gott! Haha :) Sitter inne och kollar lite resor till Grekland, skulle varit gott att komma iväg en vecka innan sommaren.. Och priserna är ju riktigt bra! Ca, 2000 kr för 1 biljett och då vet man vilket hotell man kommer till också! Perfekt! :) Men vi får se hur de blir.. De skulle varit gott iallafall!

Idag är de ju i stort sätt SÖndag skulle man ju kunna säga så jag vill äta Mc Donalds :) Och kolla Van Veteeren! :) Perfekt hade de varit faktiskt! De ska jag nog göra, va så sjukt längesen jag åt på Donken!! Oj va gott de skulle vara med en burgare nu! :) Ja ja, vad kan jag mer säga innan jag avlsutar? Jo i Fredags drack jag och Tobias en dålig Irish Coffee så 10 minuter senare stod vi och spydde i kors i Bäveån! :) Haha, de sjukaste jag varit med om! Jag mådde inte ens illa, jag tröstade Bias när han spydde.. Så helt oväntat så stog de som en fontän ur munnen på mig med!? Så Bias frågade samtidigt som han spydde vafan jag höll på med? Och jag bara ryckte på axlarna och fattade ingenting! HAHA helt sjukt! De va nog en j*vla syn de!! :) Nu ska jag luta mig tillbaka och kolla klart filmen! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0